Voortgangsbrief vrachtwagenheffing #3
Op 9 november (Kamerstuk 31305, nr. 269) is het beleidskader voor de vrachtwagenheffing aan de Kamer gestuurd. Daarbij werd aangegeven dat een aantal punten uit het beleidskader nog verder uitgewerkt moest worden.
In deze brief van 21 januari wordt de Kamer geinformeerd over de inning van de heffing door private partijen en de uitvoering van publieke taken. Verder worden het globaal ontwerp en het vervolgproces toegelicht.
Bijlagen bij kamerbrief 31305 272 van 21 januari 2019
-
Vrachtwagenheffing Nederland. Globaal ontwerp heffingssysteem
Het document geeft een technische toelichting op het beleidskader voor de wetgeving en de invoering van het stelsel voor de ...
-
Eindrapportage 'Understanding the EETS provisioning market'
Engelstalig rapport over de markt voor European Electronic Toll Service (EETS) en de rol van deNational Service Provider (NSP) ...
-
Europese vrachtwagenheffingsstelsels. Toelichting op markt- en organisatiemodellen
Het document doet verslag van onderzoek naar verschillende keuzes in markt- en organisatiemodellen voor bestaande systemen van ...
-
Koepelnotitie markt- en organisatiemodel vrachtwagenheffing
-
Architectuur-review & Functiepuntanalyse
De rapportage beoordeelt het Globaal Ontwerp 'Vrachtwagenheffing Nederland'. Het Globaal Ontwerp is de technische toelichting op ...
-
Afweging markt- en organisatiemodel vrachtwagenheffing
Het rapport maakt een afweging van varianten voor marktmodellen en organisatiemodellen van de Nederlandse vrachtwagenheffing.
-
Onderzoek naar invulling publieke taken voor de uitvoering van vrachtwagenheffing
De rapportage bevat het verslag over het onderzoek naar de publieke taakverdeling van het vrachtwagenheffingssysteem.
-
Privacy impact assessment vrachtwagenheffing
Het document bevat de versie van de Gegevensbeschermingseffectbeoordeling of Privacy Impact Assessment (PIA) op de ...